• Yrityslaina

Hae yrityslainaa Säästöpankista – tehdään yhdessä yrityksesi visiot mahdollisiksi! Voit kysyä lainatarjouksen, vaikka et vielä olisi asiakkaamme.
Säästöpankin brändikuva

Yrityslainalla rahoitat yrityksesi investoinnit ja mahdollistat kasvun.

Aloita täyttämällä yrityslainahakemuksemme verkossa.

Voit hakea lainaa, vaikket vielä olisi asiakkaamme.

Kuinka paljon voi saada lainaa yritykselle?

Yrityksen rahoitusratkaisusta neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Säästöpankista voit hakea yritysluottoa 20 000 eurosta alkaen, pienempiin rahoituksiin suosittelemme muita ratkaisuja, kuten Visa Business Credit -luottokorttia. Lainan määrään vaikuttavat yrityksesi vakavaraisuus, kannattavuus ja maksuvalmius. Lainaprosessi alkaa aina lainahakemuksen täyttämisellä verkkosivuillamme.

Yrityslaina räätälöidään yksilöllisesti yrityksen tarpeiden mukaisesti. Laina-ajasta ja muista rahoitusehdoista sovitaan yhdessä. Yritykselle tarjottavan yritysluoton hintaan vaikuttavat muun muassa yrityksesi taloudellinen tilanne ja lainalle annettava vakuus, sekä millainen yrityksen ja yrittäjän muu asiakkuus on Säästöpankissa.

Mitä voi rahoittaa yrityslainalla?

Yrityksen kasvu ja kehitys vaativat rahoitusta. Säästöpankin yritysluottoa voi käyttää esimerkiksi yrityksen käyttöpääomatarpeisiin sesonkiluontoisessa yritystoiminnassa, kone- tai kiinteistöinvestointiin tai pankkitakaukseen.

Lainahakemuksen täyttämisen jälkeen olemme sinuun pian yhteydessä, niin sovitaan etenemisestä – samalla voimme sparrailla laajemminkin yrityksesi rahoitustarpeiden kanssa.

Yrityslainan hakeminen – täytä ensin lainahakemus

1. Lainaprosessi alkaa yrityslainahakemuksen täyttämisellä Säästöpankin verkkosivuilla, tunnistaudu ensin Suomessa toimivan pankin henkilöasiakkaan pankkitunnuksillasi.
  2. Asiakaspalvelumme käsittelee lainahakemuksesi ja tarkistaa esimerkiksi luottotiedot. Tämän jälkeen lainahakemuksen sinuun otetaan yhteyttä tarvittavien lisätietojen osalta ja pyytää tarvittavat liitteet.
  3. Saat yrityslainatarjouksen Säästöpankista.
  4. Jos hyväksyt tarjouksemme, seuraavaksi vuorossa on lainapapereiden allekirjoitus.
Kiinnostuitko yrityslainasta? Aloita täyttämällä yrityslainahakemus – et vielä sitoudu ottamaan lainaa Säästöpankista.

Tutustu myös näihin

Osamaksu

Osamaksusopimus mahdollistaa isot, pitkäikäiset hankinnat hallitusti ja ketterästi.

Lainaturva yritykselle

Säästöpankki Balanssi -lainaturvan avulla huolehdit lainan takaisinmaksusta ennakkosuunnitelman mukaisesti. Silloinkin, jos jotain ikävää tapahtuu.

Kiinteä korko yrityslainalle

Valitse yrityksesi lainaan kiinteä korko, jolloin lainan korkoprosentti säilyy muuttumattomana koko sovitun jakson ajan.

Korkoputki

Tahdotko turvaa yrityksesi arkeen? Valitse korkoputki, niin saat ennakoitavuutta yrityksesi toimin-taan ja lainallesi määritellyt enimmäis- ja vähimmäiskorkoprosentit.

Finnvera

Monipuolisia ratkaisuja rahoitukseen yhteistyössä Finnveran kanssa.

Pankkitakaus

Pankkitakaus todistaa yrityksesi maksukyvyn sopimuskumppaneille.

Leasing

Leasingrahoituksella teet isojakin hankintoja helposti ja joustavasti. Pitkäaikainen vuokraaminen tuo yrityksellesi monia etuja.

Kirjoita paikallisen Säästöpankin nimi tai konttoripaikkakunta. Hinnaston näet valitsemalla pankkisi listalta.

Valitsemasi konttori

Vaihda konttoria
Palvelemme asiakaspalvelussa puhelimitse ja chatilla arkisin klo 8–20 ja la klo 10–14